Užkaukazės trijulė: Azerbaidžanas, Armėnija ir Gruzija​

Valstybės kartu labai artimos Lietuvai dėl bendros istorijos amžių, pigių kainų, greitų kelionių lėktuvu, bet kartu jos mums dvelkia svetimumu ir skurdžia egzotika. Pasiekti šias tris gražuoles tapo visai paprasta: Gruzija ir Armėnija mus pasitinka be vizų, o Azerbaidžanas supaprastino vizų gavimą, įvesdamas elektrorinę vizą. E-viza pildoma internetu, padaroma per tris darbo dienas, galioja trisdešimt dienų ir kainuoja 22 USD. Dienų atostogoms turėjome nedaug, todėl maršrutas gavosi super intensyvus ir ganėtinai suspaustas. 8 pilnos dienos kelionėje, 3 aplankytos šalys – vidutiniškai vienai šaliai skyrėme po 3 dienas. Baku pasiekėme su Air Baltic vakariniu skrydžiu, su persėdimu Rygoje, o atgal parskridome iš Kutaisio oro uosto.

Toks sudėtingas maršrutas susidėliojo priverstinai, nes keliavimas tarp šalių turi savų niuansų. Pavyzdžiui, dėl politinės įtampos siena tarp Azerbaidžano ir Armėnijos yra uždaryta, dėl to, pasiekti Armėniją galima tik važiuojant per Gruziją. Būtent dėl to kelionė gavosi paini ir sunarpliota kaip užkaukazės istorija, važinėjant šimtus kilometrų pirmyn atgal tarp principingų valstybių. Kadangi į Gruziją grįžome jau antrą kartą, šįkart ši šalis daugiau tapo mūsų tarpine stotele ir jungiamuoju mazgu, nei pagrindiu objektu. Labai trumpai maršrutas gavosi toks:
Mūsų detalius kelionės aprašymus bei patarimus skaitykite tolimesniuose įrašuose.